Máme otevřeno! Pro veřejnost a po předchozí domluvě i pro školy. Program najdete na www.hvezdarna.cz/program

Aktuální nabídka pro veřejnost

• Na této stránce najdete aktuální nabídku programů pro veřejnost, včetně nejbližších termínů.
  • Chcete udělat radost svým blízkým nebo ještě nevíte, kdy se k nám dostanete? Kupte si otevřenou vstupenku!
Jak koupit vstupenku? Otevřené vstupenky

Koncert

Máte rádi hudbu pod umělou hvězdnou oblohou? Anebo v netradičním prostředí moderní funkcionalistické budovy Hvězdárny a planetária Brno? Pak se přijďte podívat! Koncerty u nás jsou neopakovatelným audiovizuálním zážitkem, který propojuje živou hudbu s unikátní projekcí digitálního planetária. Přijďte se přesvědčit na vlastní oči a uši.

Se zvířátky o vesmíru 2D

Ježek, zajíc, krtek a sova jsou čtyři kamarádi, kteří se sešli na kraji lesa, aby prozkoumali hvězdářskou základnu.

2D (klasické) představení v sále digitária

Vesmír 3D

Zahrajme si na dávné objevitele. Na ty, kteří sebrali odvahu a vypluli na širý oceán, aby jako první spatřili dosud neznámé krajiny. Vše, co uvidíte, je výsledkem lidského studia vesmíru. Žádné pověry, ale věda v té nejryzejší podobě!

3D (stereoskopické) představení v sále digitária
English audio availableThe show is simultaneously projected with English audio in headphones. It may, however, contain a live part presented in Czech language exclusively. Headphones are available on request at the ticket desk. The deposit for headphones is 100 CZK per piece (cash only).

Jóga

Vyzkoušejte jógu netradičně v prostorách Hvězdárny a planetária Brno.

exploratorium - speciální pořad
délka cvičení: 60 minut
podložky k dispozici u nás
16. 6. 2021 18:30 23. 6. 2021 18:30

BRNO 360 2D

Zurčící potůčky, ranní mlha, rozbřesk slunce, peřeje a zátočiny řek… to není začátek dokumentu o horských stráních, ale o druhém největším městě České republiky. Brno, jak jste jej nikdy neviděli, v unikátní projekci na kopuli digitária.

pořad probíhá v digitáriu

Mimořádná akce

Popis pořadu není k dispozici.

26. 6. 2021 14:00 26. 6. 2021 16:00