Zpravodaj

Chcete dostávat informace o aktuálním dění na Hvězdárně a planetáriu Brno prostřednictvím e-mailu? Nechcete přijít o zajímavý pořad či pozoruhodný úkaz na obloze? Zaregistrujte se k odebírání našeho newsletteru! Jednou, dvakrát do měsíce vám přijde rovnou do vaší e-mailové schránky.

24.6.

Máš doma světelný meč? Svoláváme všechny ochránce vesmírné svobody!

2022

Miluješ vesmír? Ale nechceš podcenit temnou stranu síly, a proto sis pro jistotu pořídil světelný meč?

Sluneční superbouře 2D

2022

Hvězdárna a planetárium Brno uvádí jedno z nejvýpravnějších představení, jaká kdy vznikla pro digitální planetária. Show Sluneční superbouře nabídne doslova dechberoucí záběry. Během projekce se proletíme oblaky horké plazmy, prokličkujeme magnetickým polem planety Země, ponoříme se pod viditelný povrch Slunce.

Letní vesmír ve 3D

2022

Ať už bude svítit Slunce nebo budou padat trakaře, brány Hvězdárny a planetária Brno jsou stále otevřeny dokořán. Přijít se podívat mohou všichni – počínaje nejmenšími kosmoplavci, přes jejich rodiče až po zasloužilé a zkušené vesmířany.

23.6.

Letní kino s vesmírnou duší

2022

Od 11. do 17. července 2022 každý večer jiné letní sci-fi/fantasy. Vždy v původním znění s českými titulky. Vstup do kina je zdarma, občerstvení vlastní.

22.6.

Za jedničku z matiky nebo fyziky zdarma na hvězdárnu!

2022

Matematika je vědní obor, který nás provází po celý život – ať chceme nebo ne. Není jen o složitých výpočtech a komplikovaných vzorcích, ale také o způsobu myšlení. Právem je tedy královnou všech věd.

Archiv novinek: 1 2 3 79