Ptáte se na podmínky návštěvy u nás? Dle aktuálního nařízení vlády – očkování nebo test a samozřejmě respiš. Nejsme však horší než hospoda, takže pro Váš hezký zážitek u nás uděláme maximum! Věřte nám a donděte!

Úterý 3. srpna
Zvolit den

Zavřít
Otevírací doba: 9.00–20.30

Astronaut 2D

školní

Vydejte se na fantastickou cestu vesmírem! Výzkum vesmíru je jedním z největších dobrodružství, do kterého se lidstvo kdy pustilo. Touha po poznání nás žene kupředu, jsme připraveni napnout plachty k cestě ke hvězdám. Je to ovšem cesta plná dřiny, krátkých záblesků vzrušení i mylných kroků. Je to výprava, která nalézá odpovědi na ty nejzajímavější otázky!

digitárium - školní pořad pod hvězdnou oblohou
2D (klasické) představení v sále digitária
klíčová témata: Sluneční soustava, hvězdy a planety, orientace na hvězdné obloze

Tajemství gravitace: Po stopách Alberta Einsteina 2D

veřejný

Přijďte rozlousknout tajemství gravitace. Vážně! Proč kolem nás všechno padá směrem k zemi? A proč na nás v takovém případě nespadne Mezinárodní kosmická stanice? Objevili jsme už všechny záhady našeho světa? Průvodcem při hledání odpovědí na tyto otázky bude Felix s ALBYX3.

English audio availableThe show is simultaneously projected with English audio in headphones. It may, however, contain a live part presented in Czech language exclusively. Headphones are available on request at the ticket desk. The deposit for headphones is 100 CZK per piece (cash only).

Hvězdný cirkus 3D

3D/stereoskopický pořad English audio available

Přemýšleli jste někdy o tom, z čeho jste stvořeni? Vydejte se to spolu s námi zjistit! V atomech lidských těl je totiž uchována celá historie vesmíru. Všechny atomy, od železa v naší krvi, přes vápník v našich kostech, až po kyslík, který dýcháme, pochází ze vzdálených svítících bodů na nebi.

3D stereoskopický pořad

Morava 360 2D

veřejný

Poznejte známá místa z nových úhlů pomocí dronů se speciální optikou a jedinečné projekce v digitálním planetáriu. Bude to tak trochu jiný vyhlídkový let – prostorem, ale i časem.

vhodné od 10 let a dospělé