Pátek 3. února

Zavřít
Otevírací doba: 9.00–20.30

10:00

English audio available

3-2-1 START! je dobrodružný animovaný 2D film o odvaze a vynalézavosti, kterou potřebujete, abyste se dostali do vesmíru a potom zase zpátky.

English audio availableThe show is simultaneously projected with English audio in headphones. It may, however, contain a live part presented in Czech language exclusively. Headphones are available on request at the ticket desk. The deposit for headphones is 100 CZK per piece (cash only).

14:00

16:00

17:15

Relaxace pod hvězdami

veřejný

Pozor, pořad se neodehrává v novém digitáriu, nýbrž malém planetáriu. Ač je již stařečkem, umí vykouzlit nádhernou hvězdnou oblohu, kterou v přesvětleném Brně nikde nespatříte. Přijďte si odpočinout a chvíli, občas i v tichosti, posedět pod hvězdami ...

malé planetárium - veřejnost
přístupné od 15 let
pořad probíhá v malém planetáriu

18:00

Polární záře 2D

English audio available

Islandská Aróra, povídání o dění na Slunci a Lovci aurory – to jsou tři dějství výpravného představení Polární záře 2D z produkce Hvězdárny a planetária Brno, které je věnované možná nejkrásnějšímu nebeskému úkazu vůbec.

19:00

veřejný

Už jste na vlastní oči spatřili krátery na Měsíci, Saturnův prstenec, Jupiterovy bouře a satelity, srpek Venuše, barevné dvojhvězdy, jiskřivé hvězdokupy, jemné mlhoviny anebo galaxie vzdálené miliony světelných roků? To všechno můžeme pohodlně ukázat pomocí moderních automaticky naváděných dalekohledů. V případě špatného počasí nabízíme náhradní program s ukázkou umělé hvězdné oblohy v malém planetáriu.

20:00