Rojení planet (7. srpna 14:06): Máme nafouknuto. Těšíme se na vás nejen v parku, ale také na našich akcích přímo na hvězdárně!

Astronaut

Vydejte se na fantastickou cestu vesmírem! Výzkum vesmíru je jedním z největších dobrodružství, do kterého se lidstvo kdy pustilo. Touha po poznání nás žene kupředu, jsme připraveni napnout plachty k cestě ke hvězdám. Je to ovšem cesta plná dřiny, krátkých záblesků vzrušení i mylných kroků. Je to výprava, která nalézá odpovědi na ty nejzajímavější otázky!

• Nejbližší termíny představení:
9. 8. 2022 10:00 2D 17. 8. 2022 10:00 2D

Vydáme se na průzkum vesmíru na palubě raketoplánu i Mezinárodní kosmické stanice. Nahlédneme také dovnitř astronautova těla. Čeká na nás nácvik stavu beztíže, rychlá centrifuga i nepříjemné přetížení.

To ale není vše! Vesmír je zrádné místo a nebezpečí v podobě extrémního záření, meteoritů i mrazivě nízkých a pekelně vysokých teplot číhá na každém kroku. Prožijeme pár dní v těle astronauta a vyzkoušíme si, jak těžké je dobývání vesmíru a co všechno pobyt na oběžné dráze obnáší.

Pořad Astronaut pochází z dílny NSC creative, jednoho z nejuznávanějších producentských týmů pro sférickou projekci na světě. Namluvil Jan Kolařík. Součástí představení je prohlídka hvězdné oblohy – ukázka několika jasných hvězd a nejnápadnějších souhvězdí.