Jsme v provozu! Ptáte se na podmínky návštěvy? Při vstupu do sálu digitária budete požádáni o předložení QR kódu či jiného dokumentu o očkování nebo o prodělání. Výjimkou jsou děti do 12 let, ty nepotřebují žádný test. Ve věku od 12 do 18 let akceptujeme test. Všichni se musí během projekce chránit respirátorem (do 12 let rouškou). Školní výpravy mají jiný režim. Moc děkujeme za pochopení.

Zula hlídka: Dobrodružství v čase

Bláznivý pohádkový příběh pro nejmenší? Hvězdárna a planetárium Brno uvádí nové představení digitária – Zula hlídka: Dobrodružství v čase. A pro všechny malé hvězdáře podzimní vydání Krávovin k tomu!

Odvážní komiksáci ze Zula hlídky se v létajícím talíři vydají pozpátku v čase. Někdo špiní naši planetu a oni musí zjistit, kdo to dělá! Následky totiž mohou být katastrofální. Jejich pátrání je nakonec zavede až do doby, kdy vznikala Země a vlastně i celá Sluneční soustava.

Přesvědčíme se, že se planeta Země mnohokrát změnila. Některé proměny jsou téměř neuvěřitelné! V různých časech jsme mohli potkat různé rostliny a živočichy. Kdysi dávno byly třeba oceány zelené a obloha červená. Pak se ale objevili malí živočichové – označovaní jako bakterie, kteří všechno změnili. A tak to šlo pořád dál a dál až do současnosti.

Na cestu v čase se během představení Zula hlídka: Dobrodružství v čase vydáváme v říjnu, listopadu a prosinci v sobotu v 10.00, 13.30 a 15.00, v neděli v 10.00 a 13.30. Součástí představení je komentované povídání o hvězdné obloze. Vhodné od 5 let.