Vánoce se blíží

Vesmírné vánoce z naší dílny…

Hvězdárna a planetárium Brno nabízí několik drobností, které jistě potěší všechny milovníky vesmíru. Koupit si je můžete v naší pokladně v běžných otevíracích hodinách… www.hvezdarna.cz/program

VOLNÁ VSTUPENKA

Už jste byli v Brně na Hvězdárně a planetáriu Brno? Proč ne? Vždyť hvězdy filmové či televizní už přece znáte. Ovšem ty nebeské.. jen na hvězdárně skoro po ruce máte. Kupte si dárkovou vstupenku a darujte zážitek, co zaujme… obchodní partnery, zaměstnance a také děti i vaši manželku. Vstupenka za cenu 100 Kč má platnost 1 rok od data zakoupení.

Unikátní kolekce POWER OF TEN

Kreativní tým Hvězdárny a planetária Brno navrhl jedinečnou kolekci dárkových předmětů „Power of ten“.  Kravata je povinnou výbavou při maturitě a nebo státnici z fyziky! K dispozici v dárkovém balení za 300 Kč. Taška vám zase prozradí, jak by vás tížil nákup na jiných vesmírných tělesech. Cena 70 Kč. Kdyby Aristoteles navštívil Kraví horu, musel by přehodnotit svůj heliocentrický systém. V našem vesmíru se totiž všechno točí kolem digitária! A díky tričku už nebudete muset přemýšlet, jak daleko to máte k Alfě Centauri. K dispozici v pánském i dámském provedení za 150 Kč.  Hrníček v dárkovém balení za 100 Kč Vám odměří nejen šálek kávy, ale i bakterii, lidské vajíčko či zrnko popela.