Šipky času — Pocta Pánovi času

„V samotném předivu času a prostoru se otevírá trhlina. Jako zapomenutá nota navždy uvězněná v prázdnotě.“

Ne jeden, ale hned deset Pánů času se v rámci zbrusu nového tematického představení utká s nejzlověstnějším nepřítelem, s jakým měli dosud tu čest. Jste připraveni na životní dobrodružství? Jste rozhodnuti bojovat se zlem starším než samotný vesmír? Jste odhodláni zúčastnit se zoufalého pokusu o záchranu všehomíra před úplným zničením? Máte dost sil na to, abyste podpořili Pány času v jejich nejtěžší bitvě?

Zbrusu nová 4K show Hvězdárny a planetária Brno se pyšní animovanými mluvící avatary, ohromující vizuální projekcí a původním příběhem, který vzdává hold snad nejoblíbenějšímu sci-fi hrdinovi vůbec. Uslyšíte mimo jiné výjimečně hlasově nadaného Johna Guilora, hlasu prvního Pána času z oficiálního příběhu k padesátému výročí seriálu z produkce BBC, „The Day of the Doctor“, a také Jacoba Dudmanana, nejnovější hvězdu programu Big Finish. Je to opravdu splněný sen každého fanouška a fanynky.

„Kdybychom tak mohli extrahovat klíčové prvky ze života Pána času, přehrát si příběh stvoření od samého začátku a znovu definovat dimenzionální normy – snad bychom mohli i zachránit vesmír.“

Repliky Pána času za posledních padesát let byly přeloženy do latiny, nejuniverzálnějšího z jazyků, a v kombinaci s vpravdě nebeskou hudební složkou tvoří nadpozemské oratorium. Staňte se svědky a spoluúčastníky posledního restartu pokusu o restart celého vesmíru za doprovodu symfonické hudby, sborového zpěvu a ohromujících jedinečných animací. Již brzy i ve vašem planetáriu!

Uvádí Hvězdárna a planetárium Brno a Stranger in the Alps Productions.
Pouze dvě projekce! 19. a 20. listopadu vždy od 19 hodin.

V hlavních rolích: John Guilor (doktoři 1, 3, 4, 5 a Nestvořený), Christopher Thomson (doktor 2), Jacob Dudman (Válečný doktor a doktoři 11 a 12), Peter Walsh (doktor 9) a Elliot Crossley (doktor 10)

Autor: Duncan Hendy, hudba a libretto: Duncan Hendy

Animace: Daniel Harper, Petr Hloušek a Pavel Karas

Režie: Duncan Hendy a David Konečný, výtvarná režie: David Konečný a Vojtěch Švec.