Ptáte se na podmínky návštěvy u nás? Dle aktuálního nařízení vlády – očkování nebo test a samozřejmě respiš. Nejsme však horší než hospoda, takže pro Váš hezký zážitek u nás uděláme maximum! Věřte nám a donděte!

Prožijte Příběh nesmrtelných poutníků

Zdá se to neuvěřitelné, ale již za pár dní oslavíme čtyřicáté výročí okamžiku, kdy se do vesmíru vydaly sondy Voyager, aby prozkoumaly planety Jupiter, Saturn, Uran a Neptun. Jedna z nich se dokonce ohlédla a pořídila ikonický portrét Sluneční soustavy. Staly se také prvními lidskými výtvory, které opustí svůj domov – gravitační jámu samotného Slunce. Spolu se vzkazem pro mimozemské nálezce se totiž vydaly na cestu bez návratu, tam někam mezi hvězdy.

Fascinuje-li vás příběh nesmrtelných poutníků, srovnatelný s výpravou Sputniku, Jurije Gagarina, Neila Armstronga a Edwina Aldrina, přidejte se k nám! Zaregistrujte si náš e-mailový zpravodaj a v dalších týdnech si přečtěte knížku Zdeňka Pokorného – Příběh nesmrtelných poutníků. Jednu z nejúžasnějších publikací o kosmonautice, která kdy vyšla v České republice. Každý týden jedna kapitola… Klikněte na http://zpravodaj.hvezdarna.cz/, startujeme už 20. srpna!

maxresdefault