Ptáte se na podmínky návštěvy u nás? Dle aktuálního nařízení vlády – očkování nebo test a samozřejmě respiš. Nejsme však horší než hospoda, takže pro Váš hezký zážitek u nás uděláme maximum! Věřte nám a donděte!

Copak děláš Sluníčko?

Kdo jiný by mohl být hlavním hrdinou tohoto příběhu než právě Sluníčko? Ano, přesně to Sluníčko, které na nás svítí, zahřívá nás, když nám je zima, anebo kolem kterého obíhá všech osm planet včetně Země. Jak se ale dozvíte, stačilo málo a mohlo být všechno úplně jinak! Když bylo Sluníčko mladší, chtělo dělat všechno možné. Například se z čista jasna rozhodlo, že zkusí malovat obrazy či zaběhne maratónský závod. Jenže ne všechno je tak jednoduché, jak to na první pohled vypadá. Takže i Sluníčko nakonec zjistilo, že jeho úkolem je svítit na obloze, starat se o planety anebo si jen tak povídat s hvězdami a kometami.

Mírně ztřeštěný pohádkový příběh „Copak děláš Sluníčko?“ napsal David Koval, namluvili herci Městského divadla Brno Monika Světnicová a Zdeněk Junák, ilustroval Josef Hajný. Povídání samozřejmě doprovází umělá obloha velkého planetária.