Marsmeloun se s námi rozloučil, aby se velkolepě vrátil už 5. srpna. Do té doby můžete přijít k nám do digitária (mějte přitom u sebe doklad o bezinfekčnosti či očkování a respiš, tedy, jako když jdete do restaurace). Moc se na vás těšíme! Vesmíru zdar!

Co se děje?

Máme za sebou několik prvních dní provozu… A výsledek? O víkendu k nám dorazilo 2500 návštěvníků, až na výjimky byly všechny pořady, vč. mimořádně zařazených, vyprodány. Nyní v pracovní dny v 17.00, 18.00, 19.00 a 20.00 začínají prohlídky exploratoria, kde je instalována interaktivní výstava Příběh Sluneční soustavy. V 18.00 a 20.00 promítáme v sále velkého planetária představení Neuvěřitelné Brno – o tom, jak fantastické toto město může být. Relativně příznivé počasí také umožňuje pozorování hvězdné oblohy. S novým dalekohledem se díváme na planetu Jupiter a některé objekty vzdálenějšího vesmíru.

Chcete-li mít jistotu, že se na vás dostane, můžete využít náš rezervační systém na adrese https://www.hvezdarna.cz. Dění na Hvězdárně a planetáriu Brno můžete sledovat i prostřednictvím facebooku na adrese http://www.facebook.com/hvezdarna.brno A připomínáme, že otevřeno máme i na státní svátek 17. listopadu!