Jsme v provozu! Ptáte se na podmínky návštěvy? Při vstupu do sálu digitária budete požádáni o předložení QR kódu či jiného dokumentu o očkování nebo o prodělání. Výjimkou jsou děti do 12 let, ty nepotřebují žádný test. Ve věku od 12 do 18 let akceptujeme test. Všichni se musí během projekce chránit respirátorem (do 12 let rouškou). Školní výpravy mají jiný režim. Moc děkujeme za pochopení.

Májové svátky na Kraví hoře

Hvězdárna a planetárium Brno má otevřeno i ve státní svátky v úterý 1. a 8. května. Nezáleží na tom, zda dorazíte s malými dětmi, zda jste skupinou studentů, kteří chtějí prožít zajímavé odpoledne nebo čerstvě zamilovaným párem. Pro všechny je připraven bohatý program, ze kterého si stačí jen vybrat!

Pro naše nejmenší diváky uvádíme ve 14 a 16 hodin v sále velkého planetária pohádkové představení Návštěva z vesmíru, o dvou bratrech, Lukášovi a Martinovi, kteří se rádi dívají na oblohu. Jednoho večera zahlédnou jasné světlo padající do lesa nedaleko jejich domu. Ke svému překvapení však narazí na nefalšovaného mimozemšťana. Více už raději nebudeme prozrazovat.

Pro všechny zájemce o jednu z nejpůvabnějších planet Sluneční soustavy jsme pak přichystali představení s názvem „Saturn“, která začíná v 18 hodin. Za příhodného počasí se můžete na tuto úžasnou planetu podívat i našimi dalekohledy. Pozorování Saturnu doplněné komentovanou prohlídkou večerní oblohy začíná ve 21 hodin.

O nadcházejících státních svátcích bude přístupný i sál přírodovědného exploratoria, kde můžete prožít příběh Sluneční soustavy. Komentované prohlídky začínají v 15, 17 a 19:30 hodin.

Další informace o programu a možnost rezervovat si místo v sále velkého planetária najdete na program.hvezdarna.cz.