Jsme v provozu! Ptáte se na podmínky návštěvy? Při vstupu do sálu digitária budete požádáni o předložení QR kódu či jiného dokumentu o očkování nebo o prodělání. Výjimkou jsou děti do 12 let, ty nepotřebují žádný test. Ve věku od 12 do 18 let akceptujeme test. Všichni se musí během projekce chránit respirátorem (do 12 let rouškou). Školní výpravy mají jiný režim. Moc děkujeme za pochopení.

Dobré ráno České televize z brněnské hvězdárny

Dobré ráno České televize z brněnské hvězdárny

Tento pátek si od 6.00 do 8.30 zapněte druhý kanál České televize a prožijte Dobré ráno se zajímavými hosty v prostředí Hvězdárny a planetária Brno.

Poprvé v historii bude Česká televize živě vysílat dvě a půl hodiny ranního show z interiéru i exteriéru Hvězdárny a planetária Brno. Začínáme v pátek 21. dubna od 6.00, s diváky se rozloučíme o půl deváté.

O dobrou náladu se postarají lidé, díky kterým vzniknul televizní seriál KOSMO o české výpravě na Měsíc. Svoji zkušenost z tohoto „europrojektu“, jež se tak nějak zvrtnul, prozradí herečka Eva Josefíková, režisér Jan Bártek a scénárista Tomáš Baldýnský. Kromě toho Jan Píšala z brněnské hvězdárny povykládá o tom, jak si vybrat správný dalekohled, a Tomáš Arrakis se zaměří na sci-fi literaturu. Jiří Dušek zabrousí jak do dějin Hvězdárny a planetária Brno, tak do její moderní současnosti. Hudební podkres zajistí Husák Quartet, multižánrové smyčcové kvarteto, jehož srdce bije allegro.

Tak co, zapnete si v pátek ráno ČT2 a zažijete dobré ráno?