English
Italiano
Français
Polski

Buďte hvězdou našeho vesmíru

Propagovat vědu není nijak jednoduché. Pokud se ale stanete partnery Hvězdárny a planetária Brno, můžete nám významně pomoci. S vaší podporou budou naše projekty dostupné pro školní výpravy, včetně nejmenších diváků. Zajistíte další rozvoj špičkového technického zázemí Hvězdárny a planetária Brno. Zrychlíte rozvoj digitária – jednoho z nejmodernějších audiovizuálních sálů v Evropě. Získáte také významný produkt pro vaše reference i kvalitní a významnou prezentaci.

Zpravodaj

Chcete dostávat informace o aktuálním dění na Hvězdárně a planetáriu Brno prostřednictvím e-mailu? Nechcete přijít o zajímavý pořad či pozoruhodný úkaz na obloze? Zaregistrujte se k odebírání našeho newsletteru! Jednou, dvakrát do měsíce vám přijde rovnou do vaší e-mailové schránky.

Jméno (nepovinné):
E-mail pro zasílání zpravodaje:
Jméno 1. planety:

(jako kontrolu proti spamu uveďte jméno 1. planety od Slunce)

Komerční aktivity

• Chcete si pronajmou část nebo celou budovu Hvězdárny a planetária Brno? Podívejte se na kapitoly PRONÁJMY.
  • Chtěli byste u nás uspořádat svůj šťastný den? Podívejte se na  informace o SVATEBNÍCH OBŘADECH.
  • Ve výjimečných případech umožňujeme umístění i reklamy přímo v prostorách Hvězdárny a planetária Brna. Podívejte se na REKLAMA
  • V případě zájmu o komerční využití prostor Hvězdárny a planetária Brno prosím kontaktujte naše programové oddělení (e-mail@hvezdarna.cz), které vám rádo poskytne další informace.

Internetový kurz základů astronomie

S prvními kroky po hvězdné obloze vám pomůže kurz, který vytvořili pracovníci Hvězdárny a planetária Brno. Připraveny jsou informace o dění na nebi, návody na pozorování noční i denní oblohy či odpovědi na nejrůznější zapeklité otázky. Tvoří jej 92 kapitol, doplněných několika stovkami krásných ilustrací a infografik, stejně jako praktickými úlohami a otázkami. Co je asi nejdůležitější, kurzisté se mohou s prosbou o pomoc kdykoli obrátit na odborníka – astronoma. Všichni absolventi také obdrží certifikát skutečného znalce oblohy.

• st