Hvězdárna a planetárium Brno : Program http://program.hvezdarna.cz Aktuální program Hvězdárny a planetária Brno cz 40 Thu, 09 Apr 2020 18:00:00 +0200 Pozorování večerní oblohy Už jste na vlastní oči spatřili krátery na Měsíci, Saturnův prstenec, Jupiterovy bouře a satelity, srpek Venuše, barevné dvojhvězdy, jiskřivé hvězdokupy, jemné mlhoviny anebo galaxie vzdálené miliony světelných roků? To všechno můžeme pohodlně ukázat pomocí moderních automaticky naváděných dalekohledů. Thu, 09 Apr 2020 21:00:00 +0200 http://program.hvezdarna.cz Se zvířátky o vesmíru 2D Už jste na vlastní oči spatřili krátery na Měsíci, Saturnův prstenec, Jupiterovy bouře a satelity, srpek Venuše, barevné dvojhvězdy, jiskřivé hvězdokupy, jemné mlhoviny anebo galaxie vzdálené miliony světelných roků? To všechno můžeme pohodlně ukázat pomocí moderních automaticky naváděných dalekohledů. Fri, 10 Apr 2020 10:00:00 +0200 http://program.hvezdarna.cz Zrození planety Země 2D Už jste na vlastní oči spatřili krátery na Měsíci, Saturnův prstenec, Jupiterovy bouře a satelity, srpek Venuše, barevné dvojhvězdy, jiskřivé hvězdokupy, jemné mlhoviny anebo galaxie vzdálené miliony světelných roků? To všechno můžeme pohodlně ukázat pomocí moderních automaticky naváděných dalekohledů. Fri, 10 Apr 2020 14:00:00 +0200 http://program.hvezdarna.cz Zrození planety Země 2D Už jste na vlastní oči spatřili krátery na Měsíci, Saturnův prstenec, Jupiterovy bouře a satelity, srpek Venuše, barevné dvojhvězdy, jiskřivé hvězdokupy, jemné mlhoviny anebo galaxie vzdálené miliony světelných roků? To všechno můžeme pohodlně ukázat pomocí moderních automaticky naváděných dalekohledů. Fri, 10 Apr 2020 16:00:00 +0200 http://program.hvezdarna.cz Vesmír 3D Už jste na vlastní oči spatřili krátery na Měsíci, Saturnův prstenec, Jupiterovy bouře a satelity, srpek Venuše, barevné dvojhvězdy, jiskřivé hvězdokupy, jemné mlhoviny anebo galaxie vzdálené miliony světelných roků? To všechno můžeme pohodlně ukázat pomocí moderních automaticky naváděných dalekohledů. Fri, 10 Apr 2020 18:00:00 +0200 http://program.hvezdarna.cz Vesmír 3D Už jste na vlastní oči spatřili krátery na Měsíci, Saturnův prstenec, Jupiterovy bouře a satelity, srpek Venuše, barevné dvojhvězdy, jiskřivé hvězdokupy, jemné mlhoviny anebo galaxie vzdálené miliony světelných roků? To všechno můžeme pohodlně ukázat pomocí moderních automaticky naváděných dalekohledů. Fri, 10 Apr 2020 20:00:00 +0200 http://program.hvezdarna.cz