Hvězdárna a planetárium Brno : Program http://program.hvezdarna.cz Aktuální program Hvězdárny a planetária Brno cz 40 Thu, 06 Aug 2020 10:00:00 +0200 Lucie: tajemství padajících hvězd 2D Jak to, že na nás padají hvězdy? A padají na nás skutečně? A pokud ano, mohou se trefit i do nás? Odpovědi na tyto otázky budou hledat Lucie, James a Vladimír – tři odvážní přátelé, kteří se nebojí nastoupit do vlastnoručně postavené rakety a podniknou bláznivé dobrodružství na Měsíc, mezi planetky a komety. Thu, 06 Aug 2020 16:00:00 +0200 http://program.hvezdarna.cz Vesmír 3D Jak to, že na nás padají hvězdy? A padají na nás skutečně? A pokud ano, mohou se trefit i do nás? Odpovědi na tyto otázky budou hledat Lucie, James a Vladimír – tři odvážní přátelé, kteří se nebojí nastoupit do vlastnoručně postavené rakety a podniknou bláznivé dobrodružství na Měsíc, mezi planetky a komety. Thu, 06 Aug 2020 18:00:00 +0200 http://program.hvezdarna.cz Příběh nekonečných poutníků: Voyager 3D Jak to, že na nás padají hvězdy? A padají na nás skutečně? A pokud ano, mohou se trefit i do nás? Odpovědi na tyto otázky budou hledat Lucie, James a Vladimír – tři odvážní přátelé, kteří se nebojí nastoupit do vlastnoručně postavené rakety a podniknou bláznivé dobrodružství na Měsíc, mezi planetky a komety. Thu, 06 Aug 2020 20:00:00 +0200 http://program.hvezdarna.cz Pozorování večerní oblohy Jak to, že na nás padají hvězdy? A padají na nás skutečně? A pokud ano, mohou se trefit i do nás? Odpovědi na tyto otázky budou hledat Lucie, James a Vladimír – tři odvážní přátelé, kteří se nebojí nastoupit do vlastnoručně postavené rakety a podniknou bláznivé dobrodružství na Měsíc, mezi planetky a komety. Thu, 06 Aug 2020 21:00:00 +0200 http://program.hvezdarna.cz Se zvířátky o vesmíru 2D Jak to, že na nás padají hvězdy? A padají na nás skutečně? A pokud ano, mohou se trefit i do nás? Odpovědi na tyto otázky budou hledat Lucie, James a Vladimír – tři odvážní přátelé, kteří se nebojí nastoupit do vlastnoručně postavené rakety a podniknou bláznivé dobrodružství na Měsíc, mezi planetky a komety. Fri, 07 Aug 2020 10:00:00 +0200 http://program.hvezdarna.cz Se zvířátky o vesmíru 2D Jak to, že na nás padají hvězdy? A padají na nás skutečně? A pokud ano, mohou se trefit i do nás? Odpovědi na tyto otázky budou hledat Lucie, James a Vladimír – tři odvážní přátelé, kteří se nebojí nastoupit do vlastnoručně postavené rakety a podniknou bláznivé dobrodružství na Měsíc, mezi planetky a komety. Fri, 07 Aug 2020 16:00:00 +0200 http://program.hvezdarna.cz