Hvězdárna a planetárium Brno : Program http://program.hvezdarna.cz Aktuální program Hvězdárny a planetária Brno cz 40 Wed, 23 Oct 2019 11:30:00 +0200 Příběh nekonečných poutníků: Voyager 3D Sluneční soustava je dnes důvěrně známým koutkem v obrovsky rozlehlém vesmíru. Jistě, má své skryté záhady a překvapení, ale v hrubých rysech ji známe docela dobře. Není to ale tak dávno, kdy tomu bylo úplně jinak. Náš svět končil někde u Měsíce, při troše dobré vůle u Marsu. Vše se změnilo v okamžiku, kdy se na cestu vydali dva nekoneční poutníci… Wed, 23 Oct 2019 18:00:00 +0200 http://program.hvezdarna.cz Jóga Sluneční soustava je dnes důvěrně známým koutkem v obrovsky rozlehlém vesmíru. Jistě, má své skryté záhady a překvapení, ale v hrubých rysech ji známe docela dobře. Není to ale tak dávno, kdy tomu bylo úplně jinak. Náš svět končil někde u Měsíce, při troše dobré vůle u Marsu. Vše se změnilo v okamžiku, kdy se na cestu vydali dva nekoneční poutníci… Wed, 23 Oct 2019 18:30:00 +0200 http://program.hvezdarna.cz Příběh nekonečných poutníků: Voyager 3D Sluneční soustava je dnes důvěrně známým koutkem v obrovsky rozlehlém vesmíru. Jistě, má své skryté záhady a překvapení, ale v hrubých rysech ji známe docela dobře. Není to ale tak dávno, kdy tomu bylo úplně jinak. Náš svět končil někde u Měsíce, při troše dobré vůle u Marsu. Vše se změnilo v okamžiku, kdy se na cestu vydali dva nekoneční poutníci… Wed, 23 Oct 2019 20:00:00 +0200 http://program.hvezdarna.cz Pozorování večerní oblohy Sluneční soustava je dnes důvěrně známým koutkem v obrovsky rozlehlém vesmíru. Jistě, má své skryté záhady a překvapení, ale v hrubých rysech ji známe docela dobře. Není to ale tak dávno, kdy tomu bylo úplně jinak. Náš svět končil někde u Měsíce, při troše dobré vůle u Marsu. Vše se změnilo v okamžiku, kdy se na cestu vydali dva nekoneční poutníci… Wed, 23 Oct 2019 20:00:00 +0200 http://program.hvezdarna.cz Planety: Cesta Sluneční soustavou 2D Sluneční soustava je dnes důvěrně známým koutkem v obrovsky rozlehlém vesmíru. Jistě, má své skryté záhady a překvapení, ale v hrubých rysech ji známe docela dobře. Není to ale tak dávno, kdy tomu bylo úplně jinak. Náš svět končil někde u Měsíce, při troše dobré vůle u Marsu. Vše se změnilo v okamžiku, kdy se na cestu vydali dva nekoneční poutníci… Thu, 24 Oct 2019 08:30:00 +0200 http://program.hvezdarna.cz Prohlídka výstavy: Říše mlhovin Sluneční soustava je dnes důvěrně známým koutkem v obrovsky rozlehlém vesmíru. Jistě, má své skryté záhady a překvapení, ale v hrubých rysech ji známe docela dobře. Není to ale tak dávno, kdy tomu bylo úplně jinak. Náš svět končil někde u Měsíce, při troše dobré vůle u Marsu. Vše se změnilo v okamžiku, kdy se na cestu vydali dva nekoneční poutníci… Thu, 24 Oct 2019 10:00:00 +0200 http://program.hvezdarna.cz