Hvězdárna a planetárium Brno : Program http://program.hvezdarna.cz Aktuální program Hvězdárny a planetária Brno cz 40 Tue, 23 Jul 2019 21:30:00 +0200 Lucie: tajemství padajících hvězd 3D Jak to, že na nás padají hvězdy? A padají na nás skutečně? A pokud ano, mohou se trefit i do nás? Odpovědi na tyto otázky budou hledat Lucie, James a Vladimír – tři odvážní přátelé, kteří se nebojí nastoupit do vlastnoručně postavené rakety a podniknou bláznivé dobrodružství na Měsíc, mezi planetky a komety. Wed, 24 Jul 2019 10:00:00 +0200 http://program.hvezdarna.cz Léto na konci vesmíru Jak to, že na nás padají hvězdy? A padají na nás skutečně? A pokud ano, mohou se trefit i do nás? Odpovědi na tyto otázky budou hledat Lucie, James a Vladimír – tři odvážní přátelé, kteří se nebojí nastoupit do vlastnoručně postavené rakety a podniknou bláznivé dobrodružství na Měsíc, mezi planetky a komety. Wed, 24 Jul 2019 10:00:00 +0200 http://program.hvezdarna.cz O snědeném Měsíci Jak to, že na nás padají hvězdy? A padají na nás skutečně? A pokud ano, mohou se trefit i do nás? Odpovědi na tyto otázky budou hledat Lucie, James a Vladimír – tři odvážní přátelé, kteří se nebojí nastoupit do vlastnoručně postavené rakety a podniknou bláznivé dobrodružství na Měsíc, mezi planetky a komety. Wed, 24 Jul 2019 16:00:00 +0200 http://program.hvezdarna.cz Pozorování Slunce Jak to, že na nás padají hvězdy? A padají na nás skutečně? A pokud ano, mohou se trefit i do nás? Odpovědi na tyto otázky budou hledat Lucie, James a Vladimír – tři odvážní přátelé, kteří se nebojí nastoupit do vlastnoručně postavené rakety a podniknou bláznivé dobrodružství na Měsíc, mezi planetky a komety. Wed, 24 Jul 2019 17:00:00 +0200 http://program.hvezdarna.cz Vzhůru na Měsíc! 3D Jak to, že na nás padají hvězdy? A padají na nás skutečně? A pokud ano, mohou se trefit i do nás? Odpovědi na tyto otázky budou hledat Lucie, James a Vladimír – tři odvážní přátelé, kteří se nebojí nastoupit do vlastnoručně postavené rakety a podniknou bláznivé dobrodružství na Měsíc, mezi planetky a komety. Wed, 24 Jul 2019 18:00:00 +0200 http://program.hvezdarna.cz Jóga Jak to, že na nás padají hvězdy? A padají na nás skutečně? A pokud ano, mohou se trefit i do nás? Odpovědi na tyto otázky budou hledat Lucie, James a Vladimír – tři odvážní přátelé, kteří se nebojí nastoupit do vlastnoručně postavené rakety a podniknou bláznivé dobrodružství na Měsíc, mezi planetky a komety. Wed, 24 Jul 2019 18:30:00 +0200 http://program.hvezdarna.cz