Hvězdárna a planetárium Brno : Program http://program.hvezdarna.cz Aktuální program Hvězdárny a planetária Brno cz 40 Tue, 13 Oct 2020 10:00:00 +0200 Koncert Future Gate – Filmová hudba pod hvězdami Vážení diváci, ohlas filmového festivalu Future Gate v minulé sezóně nám dodal orchestru Smyčců PFO hodně energie. Nejen, že si vyžádal koncert filmové hudby pod hvězdami, který si budete moci vychutnat na podzim, ale stává se z něj pomalu tradice. V nadcházející sezóně naváže orchestr se zajímavým sci-fi repertoárem na toto vystoupení. Program se sestavuje a postupně bude zveřejněn. Sun, 07 Feb 2021 18:00:00 +0100 http://program.hvezdarna.cz Se zvířátky o vesmíru 2D Future Gate – Filmová hudba pod hvězdami Vážení diváci, ohlas filmového festivalu Future Gate v minulé sezóně nám dodal orchestru Smyčců PFO hodně energie. Nejen, že si vyžádal koncert filmové hudby pod hvězdami, který si budete moci vychutnat na podzim, ale stává se z něj pomalu tradice. V nadcházející sezóně naváže orchestr se zajímavým sci-fi repertoárem na toto vystoupení. Program se sestavuje a postupně bude zveřejněn. Mon, 08 Feb 2021 09:00:00 +0100 http://program.hvezdarna.cz