Lektoři

Ondrej Kamenský
Vystudoval astrofyziku na Masarykově univerzitě a je zaměstnancem Hvězdárny a planetária Brno.
V kroužku se věnuje hlavně skupině II. Mezi jeho zájmy patří volejbal, mikroelektronika, programování, výroba a vypouštění vodních raket.

Bára Gregorová
Studuje magisterský obor astrofyziky na Masarykově univerzitě a dlouhodobě se zabývá popularizační činností. Zkušenosti nasbírala z dlouhodobého působení na hvězdárně ve Valašské Meziříčí, v pozdějších letech také na hvězdárně ve Vyškově. V kroužku se věnuje především skupině II. Mezi její koníčky patří pozorování a studium Slunce, četba veškerého druhu, nejvíce však sci-fi a fantasy a provádění fyzikálních pokusů.

Václav Glos
Student magisterského oboru astrofyzika zabývající se výzkumem slupkových galaxií. Na kroužku se věnuje převážně skupině III. Dále je pracovníkem Hvězdárny Vyškov, kde se stará o pozorovací techniku a podílí se na popularizačních programech. Mezi jeho zájmy patří turistika, focení, RC létání a kosmonautika.

Marko Mesarč
Studuje astrofyziku na Masarykově univerzitě, zabývá se exoplanetami a jejich pozorovatelností a taky popularizační činností. Působí na Hvězdárně a planetáriu Brno a na Ústavu fyzikální elektroniky MU. V kroužku se věnuje hlavně skupině II. Mezi jeho zájmy patří čtení (hlavně témata spojené s astronomií), florbal, kino, turistika a tvorba videí.