Lektoři

Ondrej Kamenský
Vystudoval astrofyziku na Masarykově univerzitě a je zaměstnancem Hvězdárny a planetária Brno.
V kroužku se věnuje hlavně skupině II. Mezi jeho zájmy patří volejbal, mikroelektronika, programování, výroba a vypouštění vodních raket.

Bára Gregorová
Studuje magisterský obor astrofyziky na Masarykově univerzitě a dlouhodobě se zabývá popularizační činností. Zkušenosti nasbírala z dlouhodobého působení na hvězdárně ve Valašské Meziříčí, v pozdějších letech také na hvězdárně ve Vyškově. V kroužku se věnuje především skupině II. Mezi její koníčky patří pozorování a studium Slunce, četba veškerého druhu, nejvíce však sci-fi a fantasy a provádění fyzikálních pokusů.

Antónia Vojteková
Studuje bakalářský obor astrofyziky na Masarykově univerzitě a zabývá se astroinformatikou. V kroužku se věnuje nejmenším dětem ve skupině I, kde spolu poznávají vesmír zábavnou formou. Ve volném čase chodí ráda do kina, do divadla a na procházky do přírody.

Václav Glos
Student magisterského oboru astrofyzika zabývající se výzkumem slupkových galaxií. Na kroužku se věnuje převážně skupině III. Dále je pracovníkem Hvězdárny Vyškov, kde se stará o pozorovací techniku a podílí se na popularizačních programech. Mezi jeho zájmy patří turistika, focení, RC létání a kosmonautika.

Tereza Krátka
Vystudovala astrofyziku na Masarykově univerzitě, spolupracuje s Hvězdárnou a planetáriem v Brně a pracuje jako metrolog v Českém metrologickém institutu. V kroužku se věnuje hlavně skupině I. Má dvě děti. Volný čas tráví nejraději venku nebo s knížkou (pokud u ní hned neusne ;-)).