English
Italiano
Français
Polski

Otevřené vstupenky

Aktuálně máme zavřeno, ale pokud nás chcete podpořit nebo prostě udělat radost svým blízkým, můžete si zakoupit otevřenou vstupenku. Otevřená vstupenka je platná po dobu jednoho roku od zvoleného data a až otevřeme, můžete ji využít na libovolný pořad Hvězdárny a planetária Brno.

Otevřenou vstupenku je nutné vyměnit za místenku na konkrétní pořad v digitáriu na pokladně Hvězdárny a planetária Brno. Místo si v takovém případě rezervujte telefonicky. Otevřenou vstupenku nelze využít u akcí, které nepořádá Hvězdárna a planetárium Brno (například koncerty).

od 1. 5. 2020 do 30. 4. 2021

od 1. 6. 2020 do 31. 5. 2021

od 1. 7. 2020 do 30. 6. 2021

ZAKOUPIT »

Nejde to jinak, máme zavřeno

Vážení návštěvníci,

máme zcela zavřeno - až do odvolání u nás neprobíhají žádné veřejné akce. Nejlepší, jak se vyhnout problémům, je jim předcházet. A tohle je učebnicový příklad. Jediná obrana proti raketovému nárůstu nemocných je omezení mezilidských kontaktů. Jde o zdraví, není se o čem bavit. V tom věříme a samozřejmě následujeme rozhodnutí Ministerstva zdravotnictví.

Máme zavřeno, ale neopustili jsme vás!

Prosím, sledujte tyto stránky, náš Facebook - www.facebook.com/hvezdarna.brno nebo Twitter - twitter.com/HvězdarnaBrno

Jak to bude se vstupenkami?

Po dobu uzavření, samozřejmě, vrátíme veškeré vstupné. E-vstupenky automaticky na váš účet. Jde to ale pomalu, mějte prosím strpení.

Vstupenky zakoupené na pokladně prosím nafoťte nebo oskenujte a spolu s číslem účtu zašlete e-mailem na adresu reditel@hvezdarna.cz

Pokladna Hvězdárny a planetária Brno je zavřena.

Co když máte dárkový poukaz?

Pokud máte dárkový poukaz nebo otevřenou vstupenku, ty, co končí v březnu nebo dubnu, automaticky prodloužíme o tři měsíce od okamžiku, kdy otevřeme.

Máte nějaký dotaz?

Kontaktovat můžete mne osobně e-mailem reditel@hvezdarna.cz.

Až se virové prázdniny přeženou, slibujeme, že přijdeme s pořádnou porcí vědy a techniky.

Ostatně, co jiného, než věda a technika nás ochrání... a ještě dobře umyté ruce. A to platí bez ohledu na ten stále se rozšiřující shluk RNA.

Za všechny pracovníky Hvězdárny a planetária Brno