Hvězdárna a planetárium Brno : Program http://program.hvezdarna.cz Aktuální program Hvězdárny a planetária Brno cz 40 Tue, 17 Jan 2017 10:00:00 +0100 Pozorování večerní oblohy Už jste na vlastní oči spatřili krátery na Měsíci, Saturnův prstenec, Jupiterovy bouře a satelity, srpek Venuše, barevné dvojhvězdy, jiskřivé hvězdokupy, jemné mlhoviny anebo galaxie vzdálené miliony světelných roků? To všechno můžeme pohodlně ukázat pomocí moderních automaticky naváděných dalekohledů. Thu, 19 Jan 2017 19:00:00 +0100 http://program.hvezdarna.cz Relaxace pod hvězdami Už jste na vlastní oči spatřili krátery na Měsíci, Saturnův prstenec, Jupiterovy bouře a satelity, srpek Venuše, barevné dvojhvězdy, jiskřivé hvězdokupy, jemné mlhoviny anebo galaxie vzdálené miliony světelných roků? To všechno můžeme pohodlně ukázat pomocí moderních automaticky naváděných dalekohledů. Fri, 20 Jan 2017 17:15:00 +0100 http://program.hvezdarna.cz Setkání s kometou Už jste na vlastní oči spatřili krátery na Měsíci, Saturnův prstenec, Jupiterovy bouře a satelity, srpek Venuše, barevné dvojhvězdy, jiskřivé hvězdokupy, jemné mlhoviny anebo galaxie vzdálené miliony světelných roků? To všechno můžeme pohodlně ukázat pomocí moderních automaticky naváděných dalekohledů. Fri, 20 Jan 2017 18:30:00 +0100 http://program.hvezdarna.cz Pozorování večerní oblohy Už jste na vlastní oči spatřili krátery na Měsíci, Saturnův prstenec, Jupiterovy bouře a satelity, srpek Venuše, barevné dvojhvězdy, jiskřivé hvězdokupy, jemné mlhoviny anebo galaxie vzdálené miliony světelných roků? To všechno můžeme pohodlně ukázat pomocí moderních automaticky naváděných dalekohledů. Fri, 20 Jan 2017 19:00:00 +0100 http://program.hvezdarna.cz Soumrak dinosaurů Už jste na vlastní oči spatřili krátery na Měsíci, Saturnův prstenec, Jupiterovy bouře a satelity, srpek Venuše, barevné dvojhvězdy, jiskřivé hvězdokupy, jemné mlhoviny anebo galaxie vzdálené miliony světelných roků? To všechno můžeme pohodlně ukázat pomocí moderních automaticky naváděných dalekohledů. Sat, 21 Jan 2017 10:00:00 +0100 http://program.hvezdarna.cz Soumrak dinosaurů Už jste na vlastní oči spatřili krátery na Měsíci, Saturnův prstenec, Jupiterovy bouře a satelity, srpek Venuše, barevné dvojhvězdy, jiskřivé hvězdokupy, jemné mlhoviny anebo galaxie vzdálené miliony světelných roků? To všechno můžeme pohodlně ukázat pomocí moderních automaticky naváděných dalekohledů. Sat, 21 Jan 2017 14:00:00 +0100 http://program.hvezdarna.cz